Кеш Кредит с индивидуален подход към клиентите си, засегнати от COVID-19
16 АПРИЛ 2020
Асоциацията за отговорно небанково кредитиране (АОНК), в която членува и Кеш Кредит, взе единодушно решение за въвеждане на специални мерки и индивидуално отношение към клиентите, засегнати от COVID-19.
Един от основните принципи на Кеш Кредит винаги е бил отговорността към клиента и в тази връзка компанията, стартирайки още от днес, ще прилага индивидуален подход спрямо всеки свой клиент, доказано засегнат от COVID-19. Част от новите мерки ще включват пълно или частично отлагане на вноски, както и предоговаряне на срокове за погасяване на задълженията на клиенти, засегнати от пандемията - и по-конкретно: болен от COVID-19, останал без работа като последица от пандемията или в неплатен отпуск във връзка с извънредното положение.
Всяка молба от клиент ще се разглежда индивидуално.
Важно е да се отбележи, че мерките и отсрочките спрямо отпуснатите кредити ще важат само за периода на извънредното положение в страната. Те ще се прилагат на база на предоставяне на документ, удостоверяващ съществуването на основание за отлагане на вноски и ще бъдат достъпни за клиенти, които са изплащали редовно кредитите си до въвеждането на извънредното положение.
Kеш Кредит припомня, че спазването на добра кредитна история чрез навременни плащания е от изключителна важност за вашите бъдещи възможности за по-бързо и по-добро финансиране.
За допълнителна информация можете да се свържете с нас на безплатния ни номер 0800 200 88.
В момента няма активен агент, който да ти отговори.
Пиши ни всеки работен ден от 8:00 до 19:00 часа или изпрати въпроса си във формата тук.