Кеш Кредит с интерактивно обучение за своите служители

05 АВГУСТ 2019

Екипът на Кеш Кредит стои в основата на успеха на компанията и е нашият най-важен актив. Затова постоянно инвестираме в развитието на знанията и уменията на нашите колеги и се стремим да имаме приятна и мотивираща среда за работа всеки ден.

Тази седмица, като част от дългосрочната програма за разгръщане потенциала на служителите „Кеш Кредит Академия“, проведохме интерактивно обучение на тема „Умения за успешно обслужване по телефона“. В него се включиха оператори от кол център „Продажби“, мениджъри на екипи, кредитни специалисти и старши кредитни специалисти.

Обучението покри ключови теми, свързани с ефективната комуникация по телефона, като знания и умения за успешни продажби, как да общуваме ползотворно и защо да слушаме активно, как да сме в помощ на клиента и как да комуникираме в трудни ситуации.

Акцент в обучението беше и темата за това как да работим „със сърце“ и с удоволствие. Откъде идва вътрешната мотивация на екипа, как да я разпалим и задържим е от ключово значение за всеки проект и казус, за всеки успешен служител и доволен клиент на Кеш Кредит.

Стани и ти част от нашия екип, като кандидатстваш за свободна позиция на сайта ни още сега!

Чат с нас

В момента няма активен агент, който да ти отговори.
Пиши ни всеки работен ден от 8:00 до 19:00 часа или изпрати въпроса си във формата тук.