Новини

Кеш Кредит с нова инициатива от кампанията Само да е българско

Кеш Кредит с нова инициатива от кампанията "Само да е българско"

Споделете своята история – разкажете ни защо кандидатствате за кредит и всеки месец, до края на годината, ще отпускаме на един от вас желаната сума без лихва! Новата инициатива за безлихвени кредити е част от националната кампания на Кеш Кредит „Само да е българско“.
Идеята се роди след едногодишен анализ, който направихме на клиентите си. Открихме, че броят на потребителите, позлващи Кеш Кредит, за да развият своя малък бизнес, се увеличава.
Проучването ни показа още, че причината клиентите да избират нас е гъвкавостта на услугите, които предлагаме. Те теглят кредити с разнообрани цели, като например: собственик на таксиметрова компания взима кредит през есента за покупка на зимни гуми за колите си; земеделски производители често теглят кредити за разсад, фураж или оборудване, докато получат пари от субсидии и продажби. Най-често клиентите ни са между 40 и 50 години, но се отпускат кредити и на млади хора, амбицирани да развият собствен бизнес, например на 21-годишно момче от гр. Варна за отварянето на сервиз за коли.
С националната кампания „Само да е българско“ искаме да подкрепим родното и да насочим вниманието на потребителите към българските производители и услуги. Искаме да стимулираме клиентите да избират българското. До момента Кеш Кредит подари дванайсет официални тоалета от водещи родни дизайнери, три електронни четеца с книга от български автор за 24 май, а в момента – уикенд за двама в любим български курорт по избор.

Новини
Още
Сума

Време

Вземи сега!
Покажи Скрии

За да подобрим нашите услуги, използваме бисквитки, без лични данни. Виж още.

Приемам