Информация за плащане на вноска по кредит
Общи правила и информация за търговеца
Данни за търговеца:
- Име на търговеца: „Кеш Кредит“ ЕАД
- Седалище и адрес на управление: гр. София, ж.к. „Света Троица“, ул. „Зографски Манастир“ № 15, ет. 6
- Адрес за кореспонденция: гр. София, р-н, ж.к. „Света Троица“, ул. „Зографски Манастир“ № 15, ет. 6
- Уеб адрес на търговеца: https://cashcredit.bg/
- E-mail за контакт: question@cashcredit.bg
- Телефон: 0800 200 88
Описание на предлаганите услуги:
Посредничество при предоставяне на финансови услуги, в това число сключване на договори, съдействие на потребители на финансови услуги и извършване на подготвителни действия по сключване на договори, както и погасяване на задължения по финансови услуги.
III. Цени:
Цените на за всеки един от предоставяните продукти, в това число описание на размера и боря на погасителните вноски, както и общата сума, която следва да бъде заплатена, са отразени на уеб сайта на търговеца.
Валута:
Валутата, в която са калкулирани цените, e Български лев.
Условия и начини за доставки.
Търговецът се задължава да извърши услугата в рамките на един час, считано от момента, в който неговата Микросметка бъде заверена със сумата по услугата, като последната се счита за доставена с нейното извършване от Търговеца.
Политика на търговеца по защита на личните данни на клиентите и политика на Търговеца за сигурност при предаване на данни за разплащания с карти:
Търговецът e регистриран като администратор на лични данни в Регистъра на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри. Нормативните основания, на базата на които се обработват личните данни от страна на Търговеца са разписаните разпоредби в Закона за мерките срещу изпиране на пари, Закона за ДДС, Закона за счетоводството, Закона за защита на личните данни и подзаконовите им нормативни актове. Нивото на защита на личните данни е високо по смисъла на Наредба № 1 от 30.01.2013г. за минималното ниво на технически и организационни мерки и допустимия вид защита на личните данни.
Търговецът разполага с централизиран метод на разглеждане на документите на клиентите, който елиминира риска от измами и злоупотреби.Клиентът е защитен както при погасяване на вноски по вече сключени договори, така и при усвояване на отпуснатата сума – независимо кой начин за усвояване ще избере:
Усвояване в офис – клиентът получава SMS с одобрение за отпускане на кредит и код за потвърждение, който трябва да представи, за да получи сумата в брой. Номерът на мобилния телефон е предварително потвърден от служител на Търговеца и чрез код.
Усвояване по IBAN – за по-голямо удобство вече всеки кредит може да бъде усвоен напълно дистанционно по банковата сметка на клиента. С оглед осигуряването на високо ниво на сигурност, се използва тройна защита:
- потвърждение на номера на мобилния телефон от служител и чрез код;
- употреба на електронен подпис (5-цифрен код, който клиентът получава като SMS и трябва да въведе, за да получи сумата);
- допълнителна проверка на данните за клиента (сверяване на данните на клиента с тези на Титуляра на банковата сметка).
Търговецът прилага следната политика за сигурност при предаване на данни за разплащания с карти:
В защита на сигурността на клиента, търговецът не събира, не обработва, не записва и не запазва под никаква форма данни за кредитни или дебитни карти, както и каквито и да било данни за клиента, касаещи неговите разплащания, в това число и банка издател и адрес на разплащане. Обработката на плащанията се извършва единствено и само от ePay, без търговецът да има достъп до процеса и разменените данни при неговото извършване. Търговецът получава единствено резултата от транзакцията.Условия на търговеца за работа с клиенти
Търговецът се задължава да възстанови всяко плащане, постъпило по неговата Микросметка/ платежна сметка, за което е получено оспорване от картодържателя или от неговата банка-издател на картата или е извършено с открадната, фалшифицирана, невалидна и/или нередовна банкова карта. При възникване на някоя от посочените хипотези в предходното изречение, картодържателят следва да уведоми писмено Търговеца на посочения по-горе адрес за кореспонденция.Условия за отказ на извършена поръчка (Cancellation policy).
Условията за отказ от услуги и наличието на възможност за отказ са определени в зависимост от използваните услуги, като конкретна информация се съдържа на уебсайта на Търговеца.
В момента няма активен агент, който да ти отговори.
Пиши ни всеки работен ден от 8:00 до 19:00 часа или изпрати въпроса си във формата тук.